Bertík pomáhá

Bertíkova charitativní kampaň se vrátila do hypermarketů Albert. Navázala na třináctiletou historii programu „S Bertíkem za dětským úsměvem“, která je neodmyslitelně spojená se značkou Albert. Stejně jako v předchozích letech se tato kampaň zaměřila na pomoc dětem a rodinám ze sociálně ohroženého prostředí. Program „S Bertíkem za dětským úsměvem“ podpořil během svého trvání v letech 1999 – 2012 stovky organizací, institucí, dětských domovů i domovů na půl cesty a dlouhodobě se tak zasadil o zkvalitnění vzdělávání a rozvoje dětí ze sociálně ohroženého prostředí částkou přesahující 80 milionů korun.

Program „Bertík pomáhá“ v novém kabátě ocenil nejlepší lokální projekty. Projekt, který v daném regionu obdržel od zákazníků více Bertíků, získal od Nadačního fondu Albert finanční prostředky v hodnotě 55 tisíc korun, druhý projekt si pak odnesl 35 tisíc korun. Žádný z nejlepších regionálních projektů, které vybrali odborníci Nadačního fondu Albert do finále hlasování Bertíků, tak neodešel s prázdnou. Výsledky hlasování zákazníků naleznete v přehledu podpořených projektů.

Bertík podával pomocnou ruku dětem! Princip kampaně zůstal pro zákazníky ve své podstatě stejný jako v minulých letech. V období od 21. září do 11. října 2016 zákazník obdržel za nákup nad 200 korun v hypermarketu Albert jeden žetonek Bertík. Poté ho jen stačilo vhodit do hlasovacího boxu umístěného u informačního pultu prodejny a dát svůj hlas jednomu z projektů z blízkého okolí.